
Plastične palete koje pomažu u zatvaranju petlje kružne ekonomije
Essex Furukawa napreduje sa inicijativom zamene tradicionalnih...
Аллиед Маркет Ресеарцх објавио је извештај у којем су пројектоване Глобална анализа прилика и прогноза индустрије, 2019–2026. Према извештају, глобална Електрично возило (ЕВ) пренос привреда остварила је 2,52 милијарди $ у 2018., а процењује се да достигне 15,38 милијарди $ до 2026, регистровање ЦАГР од 25,8% од 2019. до 2026.
Пораст потражње за возилима са смањеном емисијом горива и ниским емисијама, раст производње електричних возила и владине иницијативе за подршку усвајању електричних возила покрећу глобални раст тржишта преноса електричне енергије. Међутим, високи трошкови електричних возила обуздавају раст тржишта. С друге стране, очекује се да ће технолошки напредак у електричним возилима и уградњу ЕВ пуњивих станица од возила до мреже (В2г) пружити могућности за тржиште.
Сегмент једноструке брзине доминирао је у погледу прихода
На основу врсте преноса, сегмент појединачних брзина представљао је највећи удио на глобалном тржишту преноса електричних возила у 2018. години, доприносећи око 98% укупног удела. То је због предности као што су захтевање мање простора, јефтина, економична & једноставна конструкција и тренутни обртни момент који се обезбеђује у комбинацији са мотором. Супротно томе, очекује се да ће се брзински пренос у више брзина од 2019. до 2026. регистровати највише ЦАГР од 45,3%. То се приписује факторима као што су већи распон ефикасности, нижа бука и боље убрзање при покретању.
Сегмент хибридних електричних возила наставит ће доминантан удио до 2026. године
На основу типа возила, сегмент хибридних електричних возила задржао је највећи тржишни удио на тржишту преноса електричне енергије у погледу прихода у 2018. години, доприносећи више од двије петине укупног удјела. Очекује се да ће овај сегмент наставити свој доминантни удео током прогнозираног периода. То се дешава због фактора као што су изванредна ефикасност, доступност ИЦЕ-а на бензински погон за велике домете и други. С друге стране, прикључни сегмент хибридних електричних возила регистровао би најбржу стопу раста, са ЦАГР од 30,9% од 2019. до 2026. То је последица нижих набавних и оперативних трошкова у поређењу с другим електричним возилима (ЕВ) и повећани домет удаљености од осталих ЕВ-а захваљујући бензинском мотору који се проширио на домет.
АТ преносни сегмент ће дати највећи удио током предвиђеног периода
На основу преносног система, АТ преносни сегмент задржао је највећи тржишни удео на тржишту преноса електричних возила у 2018. години, доприносећи више од половине укупног удела. То је зато што су АТ мењачи снажнији од ручног мењача и ти зупчаници се мењају брже од већине ручних мењача. С друге стране, АМТ мењачки сегмент регистровао би најбржу стопу раста, са ЦАГР од 29,7% од 2019. до 2026. године, захваљујући ефикасној потрошњи горива и удобности у вожњи коју пружа АМТ мењач.
Азијски Пацифик који ће дати највећи удео, Северна Америка ће га следити
Азијско-пацифички регион је допринео скоро две петине укупног удела на глобалном тржишту преноса електричне енергије у 2018. години, због изузетног раста производње електричних возила и владиних иницијатива за усвајање електричних возила. С друге стране, северноамеричка регија је допринела скоро једној четвртини укупног прихода у 2018. Процењује се да ће ЛАМЕА расти са највишим ЦАГР-ом од 30,7% у периоду од 2019. до 2026. године, услед пораста потражње за економичним возилима и возилима са ниским емисијама. .
Комплетан извештај доступан је на вебсајту Аллиед Маркет Ресеарцх, помоћу пратећи ову везу .
Погледајте Ессек решења за ЕВс , Хибрида и друга електрификована комерцијална возила .