
Torreón Plant Receives Recognition from Mexican Government for Environmental Efforts
The Essex Furukawa facility in Torreón, Mexico was one of just 26 recently...
Држава Хаваји била је једно од првих усвојених ЕВ-ова у Сједињеним Државама, али недавна студија Иницијативе Улупоно показала је да недостатак инфраструктуре може обуздати даљи раст.
Његова Бијела књига, која се може прочитати овдје , показује да је држава расла готово 30 посто у години - иако ЕВ-ови представљају само 1 посто укупног власништва аутомобила на отоцима.
Много онога што задржава државу, према „Додатном километру: Зашто електрична возила имају смисла за Хавајеву економију, животну средину и заједнице“, инвестицијска фирма за добит директно указује на недостатак јавних станица за потпуну подршку раст на тржишту. У свом саопштењу за јавност истичу се три главне идеје:
* Стални возачи Хаваи'и ЕВ-а углавном су незадовољни постојећом мрежом пуњења на острвима, просечно оцењујући 4,26 од 10. Најчешћа критика била је ограничен приступ станицама за пуњење широм државе.
* Шездесет осам процената ЕВ власника били су осјетљиви на плаћање накнаде за коришћење пуњача. Прихватање накнаде за коришћење обично је било чак и веће за власнике ЕВ-а на суседним острвима од 81 процента.
* Држава можда не пропушта ефикасност посетилаца, пошто је већина анкетираних посетилаца Хаваја (56 процената) изјавила да би вероватно узели закуп ЕВ ако је био доступан.
Подаци пронађени у првотном истраживању Улупоноа показали су да 71 посто возача преферира паркирање у структурама са приступом станицама за пуњење, док ће вртоглавих 92 посто наплаћивати возила на послу.
Бројеви се поравна са растом ЕВ у Америци, као и тржишта конфузије и фрустрације да АА објављен ове године.
Погледајте Ессек решења за ЕВс , Хибрида и друга електрификована комерцијална возила .