Essex Furukawa dobija nagradu za program godine u oblasti ESG kao krunu spektakularne 2024. godine
Kompaniji Essex Solutions (ranije Essex Furukawa) uručena je inauguraciona…
Држава Хаваји била је једно од првих усвојених ЕВ-ова у Сједињеним Државама, али недавна студија Иницијативе Улупоно показала је да недостатак инфраструктуре може обуздати даљи раст.
Његова Бијела књига, која се може прочитати овдје , показује да је држава расла готово 30 посто у години - иако ЕВ-ови представљају само 1 посто укупног власништва аутомобила на отоцима.
Много онога што задржава државу, према „Додатном километру: Зашто електрична возила имају смисла за Хавајеву економију, животну средину и заједнице“, инвестицијска фирма за добит директно указује на недостатак јавних станица за потпуну подршку раст на тржишту. У свом саопштењу за јавност истичу се три главне идеје:
* Стални возачи Хаваи'и ЕВ-а углавном су незадовољни постојећом мрежом пуњења на острвима, просечно оцењујући 4,26 од 10. Најчешћа критика била је ограничен приступ станицама за пуњење широм државе.
* Шездесет осам процената ЕВ власника били су осјетљиви на плаћање накнаде за коришћење пуњача. Прихватање накнаде за коришћење обично је било чак и веће за власнике ЕВ-а на суседним острвима од 81 процента.
* Држава можда не пропушта ефикасност посетилаца, пошто је већина анкетираних посетилаца Хаваја (56 процената) изјавила да би вероватно узели закуп ЕВ ако је био доступан.
Подаци пронађени у првотном истраживању Улупоноа показали су да 71 посто возача преферира паркирање у структурама са приступом станицама за пуњење, док ће вртоглавих 92 посто наплаћивати возила на послу.
Бројеви се поравна са растом ЕВ у Америци, као и тржишта конфузије и фрустрације да АА објављен ове године.
Погледајте Ессек решења за ЕВс , Хибрида и друга електрификована комерцијална возила .