Amerikanci su i dalje nesigurni u vezi sa električnim automobilima

6. jun 2019.

Uprkos tome što o električnim vozilima postoji sve više informacija i što privlače više pažnje nego ikada pre, nedavna anketa Američkog automobilskog udruženja otkriva da i dalje dolazi do zabune o tom proizvodu i oklevanja pre kupovine.

Rezultati ankete objavljeni u maju u e-biltenu Udruženja ukazali su na začuđujuće otkriće; naime, gotovo 60 odsto potrošača nije znalo da su električna vozila bolja na auto-putu ili u prevozu sa čestim zaustavljanjima na semaforima – pokazala su se kao bolja u gradskoj vožnji, ako to išta znači, zato što automobil može da ponovo prikupi električnu energiju za punjenje baterije prilikom usporavanja.

Greg Brenon, direktor Odeljenja za automobilsko inženjerstvo i odnose sa industrijom Američkog automobilskog udruženja kazao je da su se na američkom tržištu najnovije tehnologije oduvek sporo usvajale.

„Danas se više od 200.000 električnih automobila nalazi na američkim putevima jer ih skoro svaki proizvođač proizvodi”, rekao je Brenon u saopštenju za štampu. „Ali, kao i kod svih drugih novijih tehnologija za vozila, Amerikancima nije predočena cela priča i to može stvoriti jaz između interesovanja i delovanja.”

Američko automobilsko udruženje je anketiralo učesnike metodom telefonskih poziva za prikupljanje statistističkih podataka. Anketa je sprovedena od 4. do 7. aprila 2019. godine na 1000 odraslih učesnika starijih od 18 godina. Na vebsajtu je navedeno da je korišćen dvostruki pristup: kombinovani su fiksni i mobilni telefonski intervjui da bi se obezbedilo da u istraživanje budu uključeni i u njemu budu podjednako zastupljeni odrasli koji isključivo ili primarno komuniciraju putem mobilnih telefona. Odgovori na anketu potom su ponderisani koristeći šest varijabli: starost, pol, geografski region, rasa/etnička pripadnost, obrazovanje i korišćenje isključivo fiksnog odnosno mobilnog telefona u nastojanju da se obezbedi pouzdan i precizan reprezentativni uzorak ukupnog kontinentalnog američkog stanovništva starijeg od 18 godina.

Na sajtu je takođe navedeno da zastupljenost greške u nalazima iznosi 3,8 odsto na nivou pouzdanosti od 95 odsto.

Zbunjenost na tržištu takođe obuhvata faktore straha, poput 57 odsto ispitanika koji su izjavili da se plaše da će im se isprazniti baterija tokom vožnje i 58 odsto ispitanika koji misle da nije dostupan dovoljan broj punjača.

Prilika leži u mnogobrojnim mlađim kupcima koji se više brinu o nastojanjima za održivosti, čemu svedoči gotovo 74 odsto kupaca koji su zainteresovani za kupovinu vozila na struju koje kao jedan od ključnih faktora za kupovinu vozila razmatraju njegov uticaj na životnu sredinu. Ostali ključni faktori podrazumevaju dugoročnu uštedu, pošto 56 odsto potencijalnih kupaca veruje u njihovu uštedu – uprkos 40 odsto ispitanika koji su izjavili da bi gorivo moralo da pređe cenu od 5 USD po galonu da bi prešli na električno vozilo.

Isto tako, na tržištu i dalje vlada zbunjenost iako čak i proizvođači prelaze na električnu tehnologiju, sve se više udaljavajući od fosilnih goriva.

„Električna vozila biće veoma zastupljena u budućnosti prevoza pošto će autonomni automobili, kada stignu, biti električni”, rekao je Brenon. „Naravno, razlika je u tome što su električna vozila već stigla i napredak u stilu i opseg proizvodnje poslednjih nekoliko godina doveo je do toga da postanu opcija za kupovinu velikog broja Amerikanaca.”

Da biste saznali više o Američkom automobilskom udruženju posetite njihov vebsajt.

Погледајте Ессек решења за ЕВс , Хибрида и друга електрификована комерцијална возила .



Javite nam se direktno.

Znamo da nije svaki projekat isti i da nije lako ispuniti sve zahteve. Želimo da razgovaramo sa vama kako bismo udovoljili potrebama svakog izazova pred kojim se nađete.

Click the platform below that you would like to share this on. Thanks for sharing!

[social_warfare]