Toyota i Subaru su udružili snage za izgradnju platforme za električna vozila

10. jun 2019.

Водећи произвођачи аутомобила Тоиота и Субару најавили су да ће две компаније заједно радити на стварању нове платформе за електрична возила, комбинујући експертизу Субару за погон на свим точковима са ЕВ напредакима који су направљени у Тоиоти.


Програм је носио назив „е-ТНГА“ и тражиће циљање аутомобила средње величине, великих путничких возила, као и развој модела СУВ класе Ц - са циљем од милион јединица продатих до 2025. године. компаније су у прошлости заједно радиле на развоју Тоиоте 86 и Субару БРЗ-а у 2012., као и Цросстрек Хибрида који је објавио Субару.


"Аутомобилска индустрија је усред периода једном-у-век дубоке трансформације", на Тојота пресс релеасе читање. „Полазећи од одговора на нове домене ЦАСЕ повезаности аутомобила, аутономне или потпомогнуте вожње, нове мобилности или дељења аутомобила, као и електрифицираних погонских склопова и компоненти, и Субару и Тоиота су потребни да спроведу технолошки развој са осећајем брзине широм“. него икад спектар иницијатива. Настављајући на досадашњим продубљивањима њихових колаборативних односа, споразум који је данас објављен представља нову област сарадње која се посебно фокусира на хитну потребу да се одговори на ЦАСЕ „Е“ домен или на електрификоване погонске склопове и компоненте. “


Платформа је дизајнирана тако да поставља стандардну основу за већину свих типова каросерије на које ће се поставити максимално модификовање са минималним отпадом или будућим трошковима развоја.


Према његовим приказима, на аутомобилу постоје унапред одређене фиксне тачке, с мало флуидности за друге. Носачи мотора и акумулатора остат ће досљедни, док међуосовинско растојање, предњи и задњи пролаз, а укупна ширина возила може се мијењати. Такође омогућава подешавање величине мотора.


Сама платформа подсећа на модел Тесла 3, као и на модел који користи Волксваген МЕБ, јер се батерије налазе између осовина у поду и постоје два мотора за погон са задњим и погоном на сва четири точка. Разлика се чини да ће бити прилика за погон на предње точкове.


„Да би одговорили осећајем брзине на разнородне потребе ових тржишта и на бројне изазове, и Субару и Тоиота сматрају да је неопходно следити пословни модел који превазилази конвенцију, прелазећи преко индустријских граница заједно са разним врстама других ентитета који деле њихове тежње “, наставила је Тоиота изјава. „Као први корак у том правцу, док убрзавају продутизацију окупљајући технологије које представљају снаге сваке компаније и сарађујући где је то могуће, две компаније ће заједнички развити платформу намењену БЕВ-у.“


Поред тога, Тоиота је најавила да ће објавити трио ултракомпактних аутомобила као и три ЕВ-а за ходање који ће у 2020. бити објављени у Јапану.


Аутомобили су укључивали компакт за двије особе који је дизајниран за кратке удаљености и трчање, црни пословни концептни модел и „и-РОАД“, покривен троточкашем са 31 миљом максималног домета крстарења.


Његови ЕВ-ови за ходање биће концепт станд-уп, седећа опција, као и типови везани за инвалидска колица који долазе у 2021. годину.


За више информација посетите пословне странице за Тоиота и Субару .

Погледајте Ессек решења за ЕВс , Хибрида и друга електрификована комерцијална возила .



Javite nam se direktno.

Znamo da nije svaki projekat isti i da nije lako ispuniti sve zahteve. Želimo da razgovaramo sa vama kako bismo udovoljili potrebama svakog izazova pred kojim se nađete.

Click the platform below that you would like to share this on. Thanks for sharing!

[social_warfare]