Simcoe, Canada Facility Reshaped to Support North American Energy Market
Essex Solutions (formerly Essex Furukawa) has recently completed the reconf...
У недавном издању часописа Топ Геар вођена је битка за тестирање између Тесла Модел 3 Перформанце и БМВ М3.
Јасно, по наслову, ЕВ аутомобил је успео да се окрене шампиону фосилних горива у садржају четири изазова: драг утрка, 0-100-0, врући круг и дрифт ф у кругу Тхундерхилл Рацеваи Парк Вест. Оба возила су била основни модели и радила су без модификација; сваком је помогао исти возач.
Видео (који можете видети овде ) има коментаре са тест драјвова. Један је рекао да се БМВ осећао инфериорнијим од Тесле у укупним перформансама.
„Кад се подате (БМВ), реакција гаса је глацијална за поређење, а пратећи рекет није баш тако сјајан колико се сећате - више одвлачења пажње од слушања о томе шта гуме раде и започињања посла којим се бави. иде брзо. "
Тесла Модел 3 прва је потпуно електрифицирана лимузина средње величине коју је масовно произвео било који произвођач аутомобила, а његова основна платформа није развијена за перформансе, већ се фокусирала на технолошки више иновације попут ефикасности, нулте емисије и надолазеће аутономије , где је БМВ М3 залетео за мотоциклистички спорт.
Како се погонски агрегати побољшавају и продужава радни век батерије, само ће питање времена и када није ЕВС омиљени избор свих возача. Будући да перформансе сада нису пресудни фактор и откупне цене се смањују, Тесла ће можда моћи да почне окретати профит у 2019. години.
За више информација о такмичењу погледајте видео изнад и посетите ТопГеар.цом .
Погледајте Ессек решења за ЕВс , Хибрида и друга електрификована комерцијална возила .