Superior Essex najavljuje Essex Solutions, ponovo pokreće i brend Magnet Wire
ATLANTA, GA – Superior Essex, globalni lider u industriji magnetnih žica i komunikac...
Нови Хиундаи Туцсон искључује мотор када кочи или кочи при брзини од 30 км / х. Ово је мост до 48В хибрида који је ИДТецхЕк предвидио пре извесног времена. ИДТецхЕк је тачно предвидио да ће доћи пре, а не касније, а не само као аутомобили - тако је наслов новог ИДТецхЕк-овог извештаја обухватио све, „ 48В Благи хибрид и 48В комплетна хибридна возила 2020-2030 “.
48В благи хибридни аутомобили појављују се у разним варијантама, од малих економичних верзија до Феррарија 2020. Биће више 48В камиона и СУВ возила. Доказале су се као одлична и лака прилагодба постојећих дизајна како би се одржали легални у случају пооштравања прописа о емисијама. Они чак пружају значајне добитке у економичности горива, али то се не зауставља.
Брже него што су неки у индустрији раније предвидјели, припремају се 48В пуне хибридне верзије за аутомобиле, аутобусе и камионе, што је само део трошкова високонапонских верзија које се тренутно нуде. То значи да погонски агрегати омогућавају чист електрични погон, искључење мотора, пузање у саобраћају, активно кретање у обали, тихи паркинг.
Како се објашњава у извештају, данашњи пуни хибриди су сада под великим притиском из два правца. Паралелни и серијски паралелни хибриди који су доминантни у мотору изгубит ће на тишим, нижим трошковима пуних хибрида од 48 В. Хибриди серије са доминантном батеријом, као што су ЛЕВЦ такси из ЛЕВЦ-а и БМВ и3 верзија екстензора, предаће се брзим побољшањима чистих електричних опција. Само овај извештај говори о широкој слици. У међувремену, 48В благи хибридни аутомобил доводи до моста до 48В благих хибридних камиона и аутобуса. Прогнозирање екстраполацијом више не функционише. Долазе нове категорије.
Нови ИДТецхЕк извештај, „48В Милд Хибрид и 48В Фулл Хибрид Вехицлес 2020-2030“ доноси огромне добитке и могућности за мало публицирани масивни нови сектор у који ће се укључити преко 14 милиона аутомобила годишње.
Сажетак и закључци довољни су за оне са ограниченим временом јер представља нове детаље у инфограмима и графовима, укључујући прогнозе и технолошке мапе. Увод затим даје позадину и објашњава основе.
Поглавље 3 односи се на стварне и будуће аутомобиле и теретна возила од 48В МХ широм света, откривајући врло различите предности које доносе конвенционалне верзије са заустављањем. Поглавље 4 посвећено је системским разматрањима. Поглавље 5 бави се основним компонентама укључујући клијенте (оптерећења) у меким и потпуним хибридима од 48 В.
Поглавље 6 фокусира се на нови долазак - суперкондензатори у 48В благим и потпуним хибридима. У 2019. години, Леадер Геели удружио се с Теслом Маквелл како би монтирао велике суперкондензаторе преко 48В литијум-јонске батерије за вршно бријање. Омогућује веће убрзање и већа оптерећења истовремено. Пуно више електрификације постаје могуће. Други гледају како батерију у потпуности замјењује супер-кондензатор који може стати и заборавити са ефикасним бесконачним вијеком трајања циклуса.
У међувремену, сигурно улазимо на територију од 3кВх / 30кВ за 48В аутомобиле који прелазе на изванредно способне 48В хибриде. Оно што је некада доживљавано као брзо поправљање, постаје нешто што може надмашити конвенционални хибрид. Извештај ИДТецхЕк-а, „ 48В Благи хибрид и 48В возила са пуним хибридним возилом 2020-2030 “ јединствен је по томе што ово ставља у контекст и даје најновије технолошке мапе и прогнозе.
Да бисте сазнали више о истраживању електричних возила доступним од ИДТецхЕк-а, посетите ввв.ИДТецхЕк.цом/ресеарцх/ЕВ или да се повежете са другима на ову тему, ИДТецхЕк Евентс је домаћин: Електрична возила - Све се мења, 20.-21. Новембра 2019, Санта Цлара , САД ввв.ИДТецхЕк.цом/ЕВУСА
Погледајте Ессек решења за ЕВс , Хибрида и друга електрификована комерцијална возила .