Istraživanje: 48V u potpunosti hibridna električna vozila stižu

21. avgust 2019.

Нови Хиундаи Туцсон искључује мотор када кочи или кочи при брзини од 30 км / х. Ово је мост до 48В хибрида који је ИДТецхЕк предвидио пре извесног времена. ИДТецхЕк је тачно предвидио да ће доћи пре, а не касније, а не само као аутомобили - тако је наслов новог ИДТецхЕк-овог извештаја обухватио све, „ 48В Благи хибрид и 48В комплетна хибридна возила 2020-2030 “.

48В благи хибридни аутомобили појављују се у разним варијантама, од малих економичних верзија до Феррарија 2020. Биће више 48В камиона и СУВ возила. Доказале су се као одлична и лака прилагодба постојећих дизајна како би се одржали легални у случају пооштравања прописа о емисијама. Они чак пружају значајне добитке у економичности горива, али то се не зауставља.

Брже него што су неки у индустрији раније предвидјели, припремају се 48В пуне хибридне верзије за аутомобиле, аутобусе и камионе, што је само део трошкова високонапонских верзија које се тренутно нуде. То значи да погонски агрегати омогућавају чист електрични погон, искључење мотора, пузање у саобраћају, активно кретање у обали, тихи паркинг.

Како се објашњава у извештају, данашњи пуни хибриди су сада под великим притиском из два правца. Паралелни и серијски паралелни хибриди који су доминантни у мотору изгубит ће на тишим, нижим трошковима пуних хибрида од 48 В. Хибриди серије са доминантном батеријом, као што су ЛЕВЦ такси из ЛЕВЦ-а и БМВ и3 верзија екстензора, предаће се брзим побољшањима чистих електричних опција. Само овај извештај говори о широкој слици. У међувремену, 48В благи хибридни аутомобил доводи до моста до 48В благих хибридних камиона и аутобуса. Прогнозирање екстраполацијом више не функционише. Долазе нове категорије.

Нови ИДТецхЕк извештај, „48В Милд Хибрид и 48В Фулл Хибрид Вехицлес 2020-2030“ доноси огромне добитке и могућности за мало публицирани масивни нови сектор у који ће се укључити преко 14 милиона аутомобила годишње.

Сажетак и закључци довољни су за оне са ограниченим временом јер представља нове детаље у инфограмима и графовима, укључујући прогнозе и технолошке мапе. Увод затим даје позадину и објашњава основе.

Поглавље 3 односи се на стварне и будуће аутомобиле и теретна возила од 48В МХ широм света, откривајући врло различите предности које доносе конвенционалне верзије са заустављањем. Поглавље 4 посвећено је системским разматрањима. Поглавље 5 бави се основним компонентама укључујући клијенте (оптерећења) у меким и потпуним хибридима од 48 В.

Поглавље 6 фокусира се на нови долазак - суперкондензатори у 48В благим и потпуним хибридима. У 2019. години, Леадер Геели удружио се с Теслом Маквелл како би монтирао велике суперкондензаторе преко 48В литијум-јонске батерије за вршно бријање. Омогућује веће убрзање и већа оптерећења истовремено. Пуно више електрификације постаје могуће. Други гледају како батерију у потпуности замјењује супер-кондензатор који може стати и заборавити са ефикасним бесконачним вијеком трајања циклуса.

У међувремену, сигурно улазимо на територију од 3кВх / 30кВ за 48В аутомобиле који прелазе на изванредно способне 48В хибриде. Оно што је некада доживљавано као брзо поправљање, постаје нешто што може надмашити конвенционални хибрид. Извештај ИДТецхЕк-а, „ 48В Благи хибрид и 48В возила са пуним хибридним возилом 2020-2030 “ јединствен је по томе што ово ставља у контекст и даје најновије технолошке мапе и прогнозе.

Да бисте сазнали више о истраживању електричних возила доступним од ИДТецхЕк-а, посетите ввв.ИДТецхЕк.цом/ресеарцх/ЕВ или да се повежете са другима на ову тему, ИДТецхЕк Евентс је домаћин: Електрична возила - Све се мења, 20.-21. Новембра 2019, Санта Цлара , САД ввв.ИДТецхЕк.цом/ЕВУСА

Погледајте Ессек решења за ЕВс , Хибрида и друга електрификована комерцијална возила .



Javite nam se direktno.

Znamo da nije svaki projekat isti i da nije lako ispuniti sve zahteve. Želimo da razgovaramo sa vama kako bismo udovoljili potrebama svakog izazova pred kojim se nađete.

Click the platform below that you would like to share this on. Thanks for sharing!

[social_warfare]