Novi plan za pomoć motociklistima Plan zaštite električnih vozila bi mogao da pokrene tržište električnih vozila

17. septembar 2019.

ДАЛЛАС, ТКС - Компаније ЕФГ, иноватор који стоји иза награђиваног програма Хиундаи Ассуранце, данас су најавили покретање новог плана помоћи мотористичким возилима (МАП®) за заштиту електричних возила. Нови уговор о сервису за ексклузивне аутомобиле дизајниран је тако да удовољи јединственим потребама власника електричних возила и помогне трговцима да диверзификују своје приходе кроз уреде Ф & И и сервисну вожњу.

МАП електрична заштита возила покрива све склопове и делове, произвођач-уграђену батерију и моторе електричних возила, осим посебне листе делова који су искључени. Такође пружа помоћ на путу, накнаду за закуп и накнаде за прекид путовања.

„У ЕФГ-у смо поносни што пружамо нашим партнерима решења која су на челу промена у индустрији“, рекао је Џон Паппанастос, председник и извршни директор ЕФГ компанија. „На тржишту електричних возила постоји континуиран раст и продавци морају бити опремљени тако да не само да продају и сервисирају та возила, већ и пружају драгоцену заштиту потрошача.“

Према истраживању из 2018. године ЈП Морган и Едисон Елецтриц Институте:

* 1,2 милиона батерија електричних возила се процењује да се продаје у Северној Америци у
2025.

* Процењује се да ће обујам продаје електричних возила у Северној Америци бити између
и 1,4 милиона возила до 2030. године.

Како електрична возила добивају тржишни удео, трговци су забринути за потенцијал профита по јединици и задржавање сервисног погона на возилима са хиљадама мање делова од традиционалних возила са сагоревањем. МАП електрична заштита возила рјешава те проблеме покривањем које надилази већину традиционалних уговора о сервису возила (ВСЦс), па чак и гаранције произвођача.

Већина произвођача електричних возила пружа покривеност за ЕВ батерију до осам година или 100.000 миља. МАП електрична заштита возила пружа покривеност до 11 година и 150.000 миља, пружајући купцима додатне три године заштите.

Поред тога, већина ВСЦ-а на тржишту дизајнирана је за традиционалне моторе са сагоревањем. Иако могу да садрже неке компоненте електричних возила, они често покривају до 2.000 делова који нису уграђени у електрична возила и не покривају најскупље делове електричног возила које могу заменити: батерију и мотор.

"Уместо да обезбеде уговор о сервису већег броја возила који одговарају величини, трговци који продају МАП заштиту електричних возила бољи су положај да се диференцирају на тржишту електричних возила са програмом прилагођеним њиховим купцима електричних возила", рекао је Ериц Фифиелд, директор продаје компаније ЕФГ. „Разликовање тржишта, уграђена лојалност и приходи од услуга пружају власницима заступника критичан поврат инвестиције.“

Према ЦарМак.цом, власници електричних возила троше мање од 100 долара годишње на одржавање. Међутим, ова возила су сложенија, па онемогућавају потрошачу или самосталном сервису готово немогуће да изврше поправке без опсежне обуке. Програм МАП Елецтриц Вехицле покрива специфичне компоненте електричног возила, укључујући произвођачеву батерију и електричне моторе (возила) за возила од тренутне до пет година.

"Пошто електрична и хибридна возила добију тржишни удео, утицај на погонске сервисе биће значајан", рекао је Пол Робертс, директор сервиса за ангажовање у компанијама ЕФГ. „У наредном смеру, технички сервиси ће провести више времена радећи са батеријама, агрегатима и деловима мотора на електрични погон поред традиционалних поправака мотора са унутрашњим сагоревањем. Добра вест је да је приход по поправку већи за електрична возила, као и прилика за задржавање купаца. “

Погледајте Ессек решења за ЕВс , Хибрида и друга електрификована комерцијална возила .



Javite nam se direktno.

Znamo da nije svaki projekat isti i da nije lako ispuniti sve zahteve. Želimo da razgovaramo sa vama kako bismo udovoljili potrebama svakog izazova pred kojim se nađete.

Click the platform below that you would like to share this on. Thanks for sharing!

[social_warfare]