Essex Furukawa dobija nagradu za program godine u oblasti ESG kao krunu spektakularne 2024. godine
Kompaniji Essex Solutions (ranije Essex Furukawa) uručena je inauguraciona…
НАСА је у петак у калифорнијској пустињи открила рану верзију првог електричног експерименталног авиона Кс-57 "Маквелл".
Летелица је адаптирана из пропелера двоструког мотора Тецнам П2006Т италијанског порекла. Иако се за Кс-57 знало да је у развоју од 2015. године, ипак је удаљен најмање годину дана од свог првог тестног лета.
НАСА је на крају одлучила да први погледа на авион, након што је комплетирала два од тога што ће бити 14 електромотора који ће се користити за покретање авиона. Кс-57 ће се такође напајати посебно дизајнираним литијум-јонским батеријама.
НАСА је такође искористила прилику да представи свој новоизграђени симулатор који инжењерима - и пилотима - омогућава добијање осећаја какав ће бити летјети Кс-57.
Маквелл ће бити прва посада Кс-авиона која је развијена у две деценије НАСА-иног програма. Дизајниран је тако да помогне комерцијалним произвођачима да испуне стандарде за владину потврду, као што су пловидбеност и сигурност, као и за енергетску ефикасност и буку.
Брент Цоблеигх, руководилац пројекта за НАСА-ино истраживање Армстронг-овог лета, рекао је Реутерсу да ово није само иновација за агенцију, већ за целокупно ваздухопловство.
„Фокусирамо се на ствари које могу помоћи целој индустрији, а не само једној компанији“, рекао је. „Наш циљ управо је да овај авион летимо крајем 2020.“
Више информација о Маквелл могу се наћи на ИЕН.цом .