Maersk uvodi pilot-sistem akumulatora za unapređenje proizvodnje električne energije

22. novembar 2019.

Контејнерски систем бродских батерија од 600 кВх биће инсталиран у покусу на броду Маерск Цапе Товн у децембру 2019. ради побољшања перформанси и поузданости пловила уз смањење емисије ЦО2.

„Ово ће испитивање пружити веће разумевање складиштења енергије која ће подржати Маерск у преласку ка даљој електрификацији његове флоте и лучких терминала. Маерск ће наставити да олакшава, тестира и развија низо-угљенична решења на нашем путовању да постану неутрална до угљеника до 2050. године “, објашњава Сøрен Тофт, Маерск ЦОО.

Погон бродских бродова само са батеријом није још увек технички и економски одржива опција. Међутим, морски акумулаторски системи могу се користити за побољшање ефикасности бродских електричних система, као што су Маерск Цапе Товн-ови генератори. Одржавањем помоћних генератора пловила на оптималнијем оптерећењу и избегавањем рада генератора када то нису потребни, укупна потрошња горива се може смањити.

Поред тога, подржат ће генераторе снаге до 1800 кВА током брзих измјена електричног оптерећења као што је рад потисника. Ово може смањити захтеве за одржавањем генератора. Батеријски систем такође може да обезбеди сувишну снагу, што може да побољша поузданост на мору обезбеђивањем континуираног напајања.

Цапе Товн Маерск укључује систем за обнављање отпадне топлоте, што је посебност многих Маерск контејнерских бродова. Овај систем повећава укупну ефикасност, јер омогућава батеријама да се пуне хватајући електричну енергију од топлоте која би се иначе изгубила из система издувних гасова за главни погон.

„Овај узбудљиви пилот - први ове врсте у индустрији - показаће потенцијал технологија батерија да побољшавају перформансе наших пловила, истовремено смањујући потрошњу горива у нашим погонским електричним системима“, појачава Оле Граа, шеф Маерск-а Флеет Тецхнологи.

Контејнерски систем за складиштење енергије произведен је у Оденсеу, Данска, од стране интегратора система и добављача "кључ у руке" Тридент Маритиме Системс. Систем батерија ће ускоро бити превезен у Сингапур и инсталиран на броду Маерск Кејптаун.

Брод је контејнерски брод дугачак 249 метара, који је постављен у Сингапуру, изграђен је 2011. године и који плови између западне Африке и источне Азије. Прво потпуно путовање новим системом биће одржано следеће године и биће под будним надзором како би се оценио рад система у складу са амбицијама суђења.

Акумулаторски модули ће радити у оквиру контејнера у комбинацији са осталим електричним и управљачким компонентама. Маерск је такође сарађивао у уској сарадњи са Америчким бироом бродова - класификационим друштвом брода - како би обезбедио сигурност и поштовање правила.

Примјена технологије батерија и стечена разумијевања могу омогућити даљње иновације широм АПМоллер-Маерск-а. Имамо интерес да радимо са добављачима како бисмо повећали ове могућности како технологија расте.



Javite nam se direktno.

Znamo da nije svaki projekat isti i da nije lako ispuniti sve zahteve. Želimo da razgovaramo sa vama kako bismo udovoljili potrebama svakog izazova pred kojim se nađete.

Click the platform below that you would like to share this on. Thanks for sharing!

[social_warfare]