Kner zaključuje svoju karijeru uspehom proizvoda EnduroTemp® 260+

15. jul 2019.

То је сценариј који је небројено пута написан у спортовима - вољени играч који је освојио шампионско првенство, а херој је у пензији. То је онај који ретко успева да игра у другим предузећима, али Аллан Кнерр, хемичар Ессек Магнет Вире Р & Д, прихвата чињеницу да напушта терен са каријером која ће дефинисати победу у каријери.

Knerr, 43-godišnji veteran razvoja polimera sa svojom poslednjom decenijom plus u Eseksu, bio je glavni izumitelj proizvoda koji je identifikovan kao revolucionaran za izolaciju vučnih motora i otpornost na koronu, EnduroTemp® 260+.Posvedočio je plasiranju proizvoda na tržište neposredno pre nego što je objavio odlazak u penziju na početku jula.

Тамо где други указују на производ као на буквални пробој, он се понизно осврнуо на процес као на логични покрет са иновацијама.

„Сада је у неком смислу природна еволуција са притиском све виших и виших температурних захтева. Сви стојимо на раменима дивова и у основи, оно што сам учинио је превођење технологије у производ са вишом температуром који има нека неочекивана својства која не бисмо нашли да нисам то учинио “, рекао је. „Било је типа:„ Вау, ове ствари су прилично цоол “, као тренутак.

"Управо сам уживао у уживању које видим у очима свих других кад гледају ове ствари и тестирају га и оду:" Света крава, ова ствар неће умрети ", тако да је то прилично узбудљиво.

„Ако морате да изађете, можда ћете и изаћи на врх. Осјећам да је ово заиста слатка точка моје каријере у пензији. Имам и друге ствари са породицом и сличне ствари, али за обичан стари Хемичар Р & Д који ће изаћи као производ са завршетком каријере, то је прилично узбудљиво. Знате, да знам да би убудуће свако електрично возило на путу могло имати моју жицу. То је узбудљиво. Плус чињеница да се ове ствари могу наћи на следећем броду на Марс; ко зна. То је заиста, заиста узбудљиво. "

EnduroTemp® 260+ je tanka izolacija u obliku filma koja će produžiti radni vek vučnih motora u kritičnim aplikacijama transporta i posebno je dizajnirana da izdrži više radne temperature sa najboljom toplotnom izdržljivošću u industriji od 265 °C.Proizvod će takođe obezbediti zaštitu motora od propadanja koju obezbeđuje moderna elektronika za napajanje koja upravlja motorom.

Феномен делимичног пражњења и штетне короне - обоје одавно представљају проблем оштећења изолације на моторима са променљивом фреквенцијом наизменичне струје - подстакао је Кнерра, његов тим и њихове чланове у МагФорцеКс ® Иновационом центру да уложе напор у постизању реметилачке технологије.

Metju Lič (Matthew Leach), potpredsednik za inovacije i rukovodilac Inovacionog centra Essex MagForceX®, rekao je da je Kner (Knerr) vodio projekat EnduroTemp® 260+ služeći kao primer tokom procesa i da je čak i nakon ostvarenog uspeha nastavio da bude mentor drugima.

„Велика ствар у Аллановим способностима је та што он има свих ових година стечено искуство и практичну синтезу полимера, али је увек спреман да испроба нове ствари, чак и до последњих неколико недеља пре одласка у пензију“, рекао је Леацх. „Његова отвореност да испробава нове ствари била је за њега одлична особина.

„Imao je tu ideju za EnduroTemp® 260+ i mogao je da vidi da postoji prava potražnja i potreba za tim na tržištu.Onda su posle razgovora sa drugima unutar grupe — poput elektroinženjera i naših stručnjaka za motore — utvrdili druga svojstva koja su definitivno bila od koristi za ovu tehnologiju, ovaj razvoj, koji mi je zaista privukao pažnju, i zaista stavili akcenat na jasno definisanje ovog istraživanja i pružanje proizvoda.

„Сада сарађује са другим хемичарима у нашој организацији и менторира их. Морамо заиста пренети штапић његовом истраживању, тако да не престаје, да би у овом потенцијалном простору било додатних инкременталних побољшања. "

Генеза производа била је позив између Бабер Инаиат-а, председника Северне Америке за компанију Ессек Магнет Вире, Кнерр, и водећег члана угледне компаније за производњу нафте и гаса у 2015. У то време је клијент тражио полиимид отпоран на влагу. , као и онај који би имао коронски отпор за моторе са пумпама за дубоке рупе.

Напуштајући састанак без ичега за понудити, постала је мисија да попуни празнину.

Према Кнерру, било је врло мало тачака фрустрације јер је производ пролазио кроз развој.

"Срећом, Матт је схватио потенцијал идеје и то је и било тако", рекао је. „Из нашег оригиналног материјала претварача, који је растворен у полиамид имиду, претворили смо га у полимид. Био је то полимидни материјал. Променио сам неку хемију и доживели смо с тим стварно занимљиве резултате. Наравно, све ове варијације на некој теми су биле проверене на радни век инвертера, као и на физичка својства, стабилност цаклине и ту врсту ствари диктирали су нашу одлуку о томе како даље.

„Имали смо велику срећу да имамо интерну технологију да направимо властити полиимид и могућност да га модификујемо. Када бисмо то купили од неког добављача, данас би било готово немогуће копирати ово. Што се тиче добављача који раде на полимеру оно што радимо, а са временом преокрета и са свим опћенито, било би изузетно тешко. "

EnduroTemp® 260+ može da redefiniše kapacitete vučnih motora koji se koriste u hibridnim električnim vozilima, plug-in hibridnim električnim vozilima, motorima za vazduhoplovna vozila i aktuatorima, kao i industrijskim primenama kao što su ispumpavanje rupa, naftna istraživanja ili istraživanja prirodnog gasa.

Производ је најпримјеренији за превоз, а не само за аутомобиле јер може бити теренска тешка рударска опрема. То је савршено решење и за захтевне ваздухопловне апликације. Намотима на високој температури подлеже много различитих окружења.

Trenutne NEMA ocene nemaju klasu iznad 240 °C, što znači da kada se doda nova klasa, EnduroTemp® 260+ i Kner će zauvek biti povezani u istoriji električne izolacije.

За Кнерра он има једноставне наде за будућност.

„Надам се да неће погрешно написати моје име“, рекао је. „То је групни напор. Заиста је, одмах од мене формулатор до оператора емајлирања који га је ставио на жицу, до тестера за жице који су ми дали податке. То је групни напор. Само зато што сам то формулисао, људи из фабрике још увек то морају да направе. Ако они то не могу, онда заиста нисте обавили свој посао.

„Захвали се свима који су укључени.“

 



Javite nam se direktno.

Znamo da nije svaki projekat isti i da nije lako ispuniti sve zahteve. Želimo da razgovaramo sa vama kako bismo udovoljili potrebama svakog izazova pred kojim se nađete.

Click the platform below that you would like to share this on. Thanks for sharing!

[social_warfare]