Essex Furukawa dobija nagradu za program godine u oblasti ESG kao krunu spektakularne 2024. godine
Kompaniji Essex Solutions (ranije Essex Furukawa) uručena je inauguraciona…
Киа Моторс Цорпоратион објавила је данас детаље о плану „План С“, својој средњорочној и дугорочној стратегији усмереној на постепено успостављање лидерске позиције у будућој аутомобилској индустрији, која укључује услуге електрификације и мобилности, као и повезаност и аутономију.
Стратегија План С описује Кијин превентивни и предузимљиви „прелазак“ са пословног система усредсређеног на возила са мотором са унутрашњим сагоревањем ка оном усмереном на електрична возила и прилагођена решења за мобилност. Иновације бренда компаније и побољшање профитабилности подржаће двоколосијечну стратегију План С усмјерену на прелазак на електрична и аутономна возила, као и услуге мобилности.
Поред Кијине финансијске и инвестиционе стратегије за 2025. годину, детаљи Плана С објављени су данас акционарима, аналитичарима и агенцијама за кредитни рејтинг на Дану инвеститора компаније у Сеулу .
До краја 2025. године, Киа планира да понуди комплетну линију од 11 електричних возила на батерије. Овим моделима Киа жели да постигне 6,6% удела на глобалном ЕВ тржишту (искључујући Кину ), истовремено постижући 25% удела у продаји од својих еколошких аутомобила. С обзиром на то да се очекује да ће глобално тржиште електричних аутомобила ојачати до 2026. године, Киа циља на 500.000 годишње продаје електричних аутомобила и глобалну продају милион еколошки прихватљивих возила (без Кине ).
За више информација о плану С, посетите Киа-ову веб страницу за медије: кианевсцентер.цом