
Essex Furukawa dobija sertifikat TISAX u nemačkim postrojenjima
ATLANTA, GA – Postrojenjima Essex Furukawa Magnet Wire u Nemačkoj dodeljen je...
48В благи хибридни погонски агрегати 25 марки аутомобила продужит ће фабрички и платформашки вијек. Они се повећавају у поплави 2020. Већина користи замене алтернатора покретаних ременима за покретање, помоћ обртног момента за мање моторе и примитивно регенеративно кочење. Смањење емисије угљен-диоксида држи законе како се закони о емисијама пооштравају. Мирнији је и троши мање горива. Омиљена употреба за додатну електричну енергију похрањену у додатној литијум-јонској батерији су електрични пуњач уместо турбопуњача за бољу потрошњу горива и перформансе, те активно вешање за побољшани комфор.
ИДТецхЕк предвиђа да ће 48В хибрид достићи врхунац на огромних 13 милиона аутомобила направљених 2027. године, 10-15% тржишта аутомобила. То је нешто што они са наслеђеном имовином у унутрашњем сагоревању занемарују на штету. Има и више, како је откривено у новом извештају ИДТецхЕк-а „48В Благи хибридни и 48В-полни хибридни аутомобили 2020-2030.“
48В хибриди ће се лако инкрементално побољшати даље од прошлих циљева. Боља економичност, перформансе и удобност долазе од моторне интеграције и одустајања од оловно-батеријске батерије са припадајућим трошковима кратког вијека и двонапонског пуњења. Напредна електроника за напајање значи мање хлађења, мање грешке.
Рагху Дас, генерални директор аналитичара ИДТецхЕк, додаје: „Међутим, ништа није важније од преласка на 48В потпуно хибридни, прави електрични аутомобил са Приусовим тихим режимом, чисто-електричним карактеристикама уз делић трошкова и 20 % смањења емисија на конвенционалне, па чак и више. Размислите о Геелијевом вођству са суперкапациторима за руковање многим другим електричним додацима који ударају заједно - најбоља регенерација. Додајте Хиундаијев велики соларни кров који је управо најављен на уобичајени хибрид. Ултра-једноставни, сићушни мотори са проширењем домета? Очекују вас огромни добици у емисији, економичности, комфору и невиђеној ниској цени и елегантној једноставности. “
Недостаје литијум-јонске батерије? Затим размислите о томе да направите преко 30 Приусова замена за сваку Теслу која кошта три пута више. То је и даље велика корист за загађење планете и града, у поређењу са задржавањем гаса, традиционалним унутрашњим сагоревањем уз све веће трошкове постављања регулатора емисије. Заправо, укупни трошкови власништва над 48В фулл-хибридом биће много нижи од традиционалних хибрида. 25% смањење емисије на конвенционалним унутрашњим сагоревање долази касније. Чак постоји место за њих у облику аутобуса и камиона. Пази Еатон. Борг Варнер и Цонтинентал већ имају импресивне могућности у 48В фулл-хибрид системима аутомобила. Остали се придружују.
Да бисте сазнали више о истраживању електричних возила доступним од ИДТецхЕк-а, посетите ову везу . Да бисте се повезали са другима на ову тему, ИДТецхЕк Евентс је домаћин: Електрична возила - све се мења, 20.-21. Новембра 2019., Санта Цлара, САД
Погледајте Ессек решења за ЕВс , Хибрида и друга електрификована комерцијална возила .