Poboljšanja mogu učiniti da 48V bude hibrid budućnosti

10. septembar 2019.

48В благи хибридни погонски агрегати 25 марки аутомобила продужит ће фабрички и платформашки вијек. Они се повећавају у поплави 2020. Већина користи замене алтернатора покретаних ременима за покретање, помоћ обртног момента за мање моторе и примитивно регенеративно кочење. Смањење емисије угљен-диоксида држи законе како се закони о емисијама пооштравају. Мирнији је и троши мање горива. Омиљена употреба за додатну електричну енергију похрањену у додатној литијум-јонској батерији су електрични пуњач уместо турбопуњача за бољу потрошњу горива и перформансе, те активно вешање за побољшани комфор.

ИДТецхЕк предвиђа да ће 48В хибрид достићи врхунац на огромних 13 милиона аутомобила направљених 2027. године, 10-15% тржишта аутомобила. То је нешто што они са наслеђеном имовином у унутрашњем сагоревању занемарују на штету. Има и више, како је откривено у новом извештају ИДТецхЕк-а „48В Благи хибридни и 48В-полни хибридни аутомобили 2020-2030.“

48В хибриди ће се лако инкрементално побољшати даље од прошлих циљева. Боља економичност, перформансе и удобност долазе од моторне интеграције и одустајања од оловно-батеријске батерије са припадајућим трошковима кратког вијека и двонапонског пуњења. Напредна електроника за напајање значи мање хлађења, мање грешке.

Рагху Дас, генерални директор аналитичара ИДТецхЕк, додаје: „Међутим, ништа није важније од преласка на 48В потпуно хибридни, прави електрични аутомобил са Приусовим тихим режимом, чисто-електричним карактеристикама уз делић трошкова и 20 % смањења емисија на конвенционалне, па чак и више. Размислите о Геелијевом вођству са суперкапациторима за руковање многим другим електричним додацима који ударају заједно - најбоља регенерација. Додајте Хиундаијев велики соларни кров који је управо најављен на уобичајени хибрид. Ултра-једноставни, сићушни мотори са проширењем домета? Очекују вас огромни добици у емисији, економичности, комфору и невиђеној ниској цени и елегантној једноставности. “

Недостаје литијум-јонске батерије? Затим размислите о томе да направите преко 30 Приусова замена за сваку Теслу која кошта три пута више. То је и даље велика корист за загађење планете и града, у поређењу са задржавањем гаса, традиционалним унутрашњим сагоревањем уз све веће трошкове постављања регулатора емисије. Заправо, укупни трошкови власништва над 48В фулл-хибридом биће много нижи од традиционалних хибрида. 25% смањење емисије на конвенционалним унутрашњим сагоревање долази касније. Чак постоји место за њих у облику аутобуса и камиона. Пази Еатон. Борг Варнер и Цонтинентал већ имају импресивне могућности у 48В фулл-хибрид системима аутомобила. Остали се придружују.

Да бисте сазнали више о истраживању електричних возила доступним од ИДТецхЕк-а, посетите ову везу . Да бисте се повезали са другима на ову тему, ИДТецхЕк Евентс је домаћин: Електрична возила - све се мења, 20.-21. Новембра 2019., Санта Цлара, САД

Погледајте Ессек решења за ЕВс , Хибрида и друга електрификована комерцијална возила .



Javite nam se direktno.

Znamo da nije svaki projekat isti i da nije lako ispuniti sve zahteve. Želimo da razgovaramo sa vama kako bismo udovoljili potrebama svakog izazova pred kojim se nađete.

Click the platform below that you would like to share this on. Thanks for sharing!

[social_warfare]