Essex Furukawa dobija nagradu za program godine u oblasti ESG kao krunu spektakularne 2024. godine
Kompaniji Essex Solutions (ranije Essex Furukawa) uručena je inauguraciona…
Хибридна возила иду уз пут, бар за два водећа светска произвођача аутомобила.
И ГМ и Волксваген држе хибриде у корист препуштености електричном енергији, према извештају у часопису Валл Стреет Јоурнал .
Директор Волксвагена Сцотт Кеогх рекао је за Јоурнал да је на зиду написано строже стандарде емисије, који ће на крају присилити на потпуно електричне мреже.
„Наша снажна предност је да идемо„ алл-ин “тамо где тржиште иде, за разлику од хибрида као начина да се заштите наши улози“, рекао је.
ГМ је окончао своју вожњу хибридним брендирањем свог Волта у фебруару ове године.
Волт је изашао 2010. године уз обећање да ће прећи 38 километара струје пре него што ће његов бензин преузети. Аутомобил није добио интересовање потрошача за које компанија предвиђа да ће продати мање од 20.000 годишње.
"Док је био финансијски губитник, јесте оно што је требало", пензионисани ГМ-Потпредседник Црвена Луц рекао ФокБусинесс.цом . "Ми смо то посматрали као одскочну даску до пуне електричне енергије, која је била потпуно ван домашаја због тадашњих астрономских трошкова литијум-јонских батерија."
Волт је замењен Вијаком, који износи 238 миља пре него што је потребно поновно пуњење.
Волксваген прати своју посвећеност потпуно електричним возилима.
Херберт диесс, директор Волксвагена, изјавио је да ће та компанија потрошити више од милион $ 800 да прошири своју фабрику у Цхаттаноога, ТН који ће бити централна до другог електрично модела и стварање преко 1.000 радних места.
Форд и Тоиота ће, с друге стране, наставити да производе своје хибридне моделе.
Форд-150 је постављен да ослободи као хибрид - можете сат да вучете 1-Миллон поундс - док Приус остаје међу више популарни модели на путу.
„Купцу не можемо рећи:„ Морате узети потпуно електрично возило “, рекао је Фордов инжењер Давид Филипе.