Kako je Essex odigrao ulogu u pravoj borbi između Forda i Ferarija

12. novembar 2019.

Форд вс Феррари - дуго очекивана холивудска продукција - предвиђена је за премијеру овог викенда, а иако су критике надасве позитивне, један део који се сигурно треба изоставити од коначног пресека је однос који је Ессек магнетна жица играла у успеху Фордовог тима.

Историја ове две компаније су испреплетани као Есекс је основан кроз набавку жице и каблова средстава из Форд Мотор Цомпани. У ствари, првобитни производни погон за Ессек налазио се у фабрици Форд у месту Хигхланд Парк у Мицхигану, са нагласком на производњу каблова за жице за модел А. Форд је за производњу потрошио више од 60 милиона долара капиталног улагања, упркос томе што је био усред Велика депресија Веза је временом расла и у време Фордове инвестиције у трке, компанија је остала највећи купац Ессека.

Године 1965. њих двоје су склопили више формалног партнерства с тим да је Ессек био део тркачког тима, обезбеђујући магнетну жицу за компанију као и спонзорирање више аутомобила. Први члан који се придружио екипи Ессека био је Скип Сцотт. Тренирао је са Кен Милесом (којег у филму глуми Цхристиан Бале) у Схелби Америцан-у, именованом за легендарног произвођача аутомобила Царролл Схелби (Матт Дамон). У својој почетној години трке Ессек тим је завршио на четвртом месту у америчком Роад Рацинг Цирцуиту, возећи Схелби Цобра 427, модел ЦСКС3009. Била је прва година када се Кобра преселила у мотор са великим блоковима, који је имао репутацију за гађање два метра пламена из лопате за хаубу, стекавши аутомобил надимком "Оллие тхе Драгон".

1966. године, године чувене трке за Ле Ман, која је приказана у филму, екипа из Ессека прешла је на међународни Гранд Прик круг са ГТ40. Суштински је паркирао Оллиеја за сезону и скренуо комплетну пажњу победом над Ферраријем на највишем нивоу.

Док рацинг на стази, Ессек тим је имао два аутомобила у пољу на Ле Манс трци - иако се филм неће показати да. Један аутомобил из Ессека завршио је у Ле Мансу 15 сати са 212 завршених кругова, што је добро за број 24, а возили су га Петер Ревсон и Скип Сцотт. Други аутомобил возили су Јоцхен Неерпасх и Јацки Ицкк, завршивши 11 сати трке са 154 круга, што је добро за завршни број 27 од 56 аутомобила који су започели старт.

Позадина је добро позната: Форд је желио побиједити у утркама. Форд је имао стварних проблема са тим како се европски тимови ругају напорима његове компаније. Форд је покушао да купи Феррари, али су му одбијени јер је Ензо Феррари-у предуго требало да се одлучи, а затим је затражио више новца.

Оно што није толико познато је колико су Форд и Ессек блиско радили на побољшању производа.

Тада је председник Ессека Паул О'Маллеи рекао да је компанија "прихватила изазов и претворила га у победника и за Ессек и за Форд".

Како је Фордов тим убацио новац за тестирање и побољшања - која ће бити приказана у филму - много тога што се приказује јесте отпорност на ветар и стварање аутомобила лаганијим, оно што није приказано је иновација снаге коју је Ессек тим донео тим.

Коначно, успех сезоне Ле Ман из 1966. године победио је за обе марке.

Форд је успео да повећа своју продају - што је увек била алтернативна мотивација за марку, јер је Цхевролет Цорветте победио у тркама и. повећавање података о продаји ривалске компаније.

Такође је био део повећања профила Ессека, који је до краја тркачког партнерства порастао на 355 милиона долара продаје, 44 погона и 16.000 запослених.

Данас, Ессек наставља да служи аутомобилској индустрији пошто је електрификација електричном магнетном жицом још више постала део будућности кроз вучне моторе, а не остављајући свој претходни рад са возилима са унутрашњим сагоревањем уназад.

Иновација остаје централна за њен раст недавно отварањем МагФорцеКс® Иноватион Центер , а стварање ЕндуроТемп ™ 260+ , наставља гурати границе апликација магнетних жица.



Contact us directly.

We know that not every project is the same and that not every application is an easy spec to meet. We want to talk with you to meet the need of any challenge that you have.

Click the platform below that you would like to share this on. Thanks for sharing!