Ford je izbacio potpuno električno terensko vozilo mustang

18. novembar 2019.

По први пут у последњих 55 година, Форд шири породицу Мустанг, уводећи познатог понија у електрично доба уз Мустанг Мацх-Е, потпуно нови, потпуно електрични СУВ рођен из истих америчких идеала који су инспирисали најбоље -продаја спортских купеа у свету.

Откако је оригинални Мустанг оборио свет олујом 1964. године, брзо је постао најбољи амерички дух: слобода, напредак, брзе перформансе и додир буне. Сада је Мустанг спреман да замисли ове идеје за моћну електричну будућност, са простором за све веће потребе купаца и напредним ажурирањима која се спроводе у ваздуху, а која настављају да побољшавају возило.

„На првом сајму аутомобила у Детроиту, Хенри Форд је рекао да ради на нечему што би погодило попут ударне муње“, рекао је Билл Форд, извршни председавајући компаније Форд Мотор Цомпани. „То је био модел Т. Данас, Форд Мотор Цомпани са поносом открива аутомобил који изнова удара попут виљушке. Потпуно нови, потпуно електрични Мустанг Мацх-Е. Брзо је. То је забавно. То је слобода. За нову генерацију власника Мустанга. "

Развијен у вековној згради од опеке, неколико блокова удаљеној од прве фабрике Хенри Форд-а у Детроиту, Форд је оживео Мустанг Мацх-Е кроз развојни процес који је у потпуности концентрисан на потребе и жеље купаца. Резултат је елегантан, прелеп СУВ који пружа духовиту вожњу и управљивост, уз најсавременију технологију возила која Мацх-Е временом чини још бољим.

Када стигне крајем 2020. године, Мустанг Мацх-Е ће бити доступан са стандардним опцијама и батеријама проширеног опсега, било са погоном на задњим точковима, било са погоном на све точкове погоњеним мотором са сталним магнетом. Опремљен батеријом проширеног домета и погоном на задње точкове, Мацх-Е има циљани домет од најмање 300 миља према ЕПА. У конфигурацијама са погоном на све точкове Мацх-Е циља 332 коњске снаге и 417 лб.-фт. од торкуе2 - са стандардним Форд-погоном на све точкове ће такође понудити две верзије са специјалним перформансама. ГТ циља 0-60 мпх у року од 4 секунде, што га чини бржим од линије него Порсцхе Мацан Турбо. ГТ Перформанце Едитион, варијација која циља брже вријеме до 60 мпх у односу на базу серије Порсцхе Мацан.

Обе ГТ конфигурације циљају процењених 342 кВ (459 коњских снага) и 830 Нм (612 лб.- у међувремену, циљају упоредивих 0-60 мпх у средњем распону од 3 секунде са Порсцхеом 911 ГТС.

"Мустанг Мацх-Е свесно одбацује идеју да су електрична возила добра само у смањењу потрошње гаса", рекао је Хау Тхаи-Танг, Фордов главни директор за развој производа и набавку. „Људи желе аутомобил узбудљив за вожњу, који изгледа прелепо и који се лако може прилагодити свом начину живота - а Мустанг Мацх-Е све то пружа у неуспоредивом стилу.“

Купци сада могу посјетити резервацијску страницу Мустанг Мацх-Е и уплатити резервацијски 500 УСД. Ограничено Прво издање биће доступно у погону на све точкове проширеног опсега, црвено обојеним кочионим чељустима, металним навлакама за папучице, контрастним шивањем седишта и плочицом са ознаком Прво издање. Они који желе узбуђење Мацх-Е ГТ-а могу резервисати испоруке почев од пролећа 2021. године.

Поред блистер убрзања, Мустанг Мацх-Е ће бити доступан са Брембо-овим потпуно новим Флекира алуминијумским калибарима, који одржавају функционалност фиксног чељусти док су дизајнирани у складу са димензијама плутајућег чељусти. ГТ Перформанце Едитион опремљен је системом пригушивања МагнеРиде®, адаптивном технологијом огибљења која возачима омогућава да загрле пут истовремено пружајући узбудљиву и удобну вожњу.

Перформанс даје ново значење речи 'електрификовање'

Мустанг Мацх-Е нуди три јединствена искуства у вожњи - Вхиспер, Енгаге и Унбридлед - од којих сваки нуди фино подешену динамику вожње упакован са изразитим сензорним искуством. Карактеристике укључују прилагођену реактивност возила попут спортскијег управљања управљањем, амбијентално осветљење, звукове подешене за аутентичан потпуно електрични доживљај и динамичке кластер анимације везане за понашање у вожњи.

Када се возило лансира, биће доступан нови Мацх-Е 4 систем погона на све точкове који може да примени обртни момент независно на предњу и задњу осовину, да би постигао импресивно убрзање и побољшало руковање преко модела са погоном на задњим точковима. Форд је прилагодио овај систем како би пружио одличну вучу на путу, ригорозно тестирајући возило на влажним и сњежним теренима, како би се олакшала контрола клизавих услова. Мацх-Е је прво производно возило које је прилагодио тим компаније Форд Перформанце који је користио Фордов тркачки симулатор у Северној Каролини.

„Без обзира да ли заиста желите да осетите његову перформансу или тражите мирну атмосферу коју електрична возила могу понудити, Мацх-Е користи снагу електрификације да би створио јединствено искуство у вожњи задржавајући тај непогрешиви Мустанг осећај слободе“, рекао је Тед Цаннис, директор пословног производа компаније Форд, глобална електрификација.

Беспрекорна технологија која се лако прилагођава вашем начину живота

Дебитовати у Мацх-Е је СИНЦ® систем за комуникацију и забаву нове генерације, гладак и модеран интерфејс који користи машинско учење за брзо учење жеља возача, а с временом је још бољи захваљујући напредном преносу у ваздуху. исправке. Сљедећа генерација СИНЦ-овог 15,5-инчног екрана и једноставног интерфејса уклања компликоване меније, што олакшава приступ функцијама са контролом додиром, преласком и прстима, што ће сваком власнику паметног телефона бити угодно користити.

„Следећа генерација СИНЦ активно почиње да се прилагођава вама чим почнете да га користите, брзо учи ваше преференције и даје персонализоване предлоге“, рекао је Даррен Палмер, глобални директор компаније Форд за батеријска електрична возила. „Може предложити одлазак у теретану ако се учи да су понедељак радни дани или да позовете дом ако то радите сваки дан после посла. Резултат је помоћник и интерфејс који је повезан са облаком који је интуитиван, леп и спреман за будућност захваљујући брзим ажурирањима у ваздуху. "

Како се СИНЦ нове генерације развија с циљем бољег служења купцима, Форд је опремио Мацх-Е способношћу да се континуирано побољшава испоруком сигурних надоградњи у ваздуху које могу побољшати перформансе возила, нудећи ажурирања за одржавање, па чак и додавањем потпуно нових функција.

Нови начин да се погледа - и доживи - Мустанг

Користећи Фордову нову електричну архитектуру која поставља батерије у подвозје, Фордови инжењери и дизајнери били су у стању да направе возило које није само истинито за Мустанг, већ увећава простор за СУВ за пет путника и терета.

„Захваљујући напретку у батеријској технологији, Мустанг Мацх-Е је врста аутомобила који људе одушевљава у вожњи, са спортском, лепом силуетом која пружа невероватан облик који се ретко виђа у СУВ-има“, рекао је Рон Хеисер, Форд Мустанг Мацх- Е главни инжењер програма.

Мацх-Е је одмах препознатљив као Мустанг, захваљујући елементима потписа као што су дугачка, моћна хаубица, дизајн стражњег шака, агресивни фарови и заштитне лампе са три траке. Паметан дизајн и инжењеринг пружа изненађујућу просторију на задњим седиштима и довољно простора за терет.

Упоредо са својим потпуно новим погонским системом, Мацх-Е под још једним изненађењем држи још једно изненађење - спремник за одлагање предњих пртљажника. Осигуравајући 4,8 кубних метара простора за одлагање, предњи пртљажник је довољно велик да удобно смешта еквивалент путне торбе. А будући да је дражљив, купци га могу лако спаковати пуном леда и своје омиљене напитке држати хладним - савршеним за та врата пртљажника или излет на плажу.

Унутар Мацх-Е: Лебдећи свет чини да се осећате лагано и у команди

Да би заиста искористили додатни простор који му електрификација пружа, Фордови дизајнери интензивно су сурађивали са купцима како би разумели како би радије користили унутрашњост својих возила. Дизајниран у пропорцијама величине СУВ-а како би удобно седело пет одраслих особа, Мацх-Е оставља пуно простора за пријатеље, децу и терет.

Поред спољног предњег пртљажника, задњи пртљажник нуди 29 кубичних метара простора. Спуштеним задњим седиштима, Мацх-Е се може похвалити са 59,6 кубних метара простора - више него довољно простора за пртљаг, Свугде унутра, Мацх-Е представља спој елегантног, модерног дизајна и паметне функционалности. Врхунски доступни Банг & Олуфсен звучници су интегрисани преко предње стране, лебдећи изнад вентилационих отвора попут звучне траке. Плутајући наслоњач за руке служи као место за одлагање торбица или торби. Традиционални знакови дизајна Мустанг попут плоче с инструментима с двоструком маском заокружују унутрашњост.

Чак и доступни панорамски кров са фиксним стаклом има тајну - посебан стаклени премаз са инфрацрвеном заштитом помаже унутрашњости да буде хладнија током лета и топлија зими. Поред тога, унутрашњи слој између стакла помаже у заштити од УВ зрака.

Коначно, улазак и покретање возила је лако и лако без технологије Пхоне Ас А Кеи, која дебитује у линији Форд марке у Мустанг Мацх-Е. Користећи Блуетоотх, возило може открити паметне телефоне купаца док се приближавају, откључавају Мацх-Е и омогућавају им да започну вожњу без да ваде телефоне из џепа или да користе кључ. На средишњем екрану осетљивом на додир може се унети резервна шифра да би се покренуло и покренуло возило у случају да батерија телефона умре.

Технологија батерија вас води уз рјешења за пуњење без проблема

Мустанг Мацх-Е ће бити доступан и у стандардном распону (литијум-јонска батерија од 75,7 кВх) и у продуженом распону (батерија од 98,8 кВх), који има циљани распон од најмање 300 миља у конфигурацији са погоном на задње точкове. . Ове напредне батерије садрже 288 литијум-јонских ћелија у стандардној верзији и 376 литијум-јонских ћелија у продуженом опсегу. Дизајнирана ради лакше израде, батерија се налази на поду између двеју осовина возила - и тестира се на екстремним температурама од минус 40 степени Фахренхеита. Батерије су учвршћене унутар водоотпорног кућишта акумулатора окруженог заштитом од апсорпције судара. Течно хлађени су за оптимизацију перформанси у екстремним временским условима и за побољшање времена пуњења.

Како власници електричних возила обављају 80% свог пуњења код куће, Форд нуди Форд прикључену станицу за пуњење која може да дода процијењени просјечни распон од 32 миље по сату пуњења на утичници од 240 В, заснованој на конфигурацији са задњим погоном на задњим точковима. . Фордов мобилни пуњач, који се испоручује са возилом, може да дода процијењени просјечни распон од 22 миље на сат пуњења на утичници од 240 В, исти као и за уобичајену пећницу. Форд се удружује са Амазон Хоме како би олакшао инсталацију код куће једноставним од стране лиценцираног електричара.

Повезани навигациони систем ће идентификовати ажурне јавне локације за пуњење током путовања и навести власнике да наплаћују на најпогоднијим местима на свакој вожњи.

Форд такође врши пуњење код куће или у покрету без икаквих проблема пружајући вишеструка решења за пуњење кућанстава и пружајући купцима приступ ФордПасс Цхаргинг Нетворк - највећој јавној мрежи за пуњење у земљи са више од 12.500 станица за пуњење (и више од 35.000 пуњача утикачи) и расту, укључујући ДЦ брзе пуњаче.

Са максималном брзином пуњења од 150кВ, Мустанг Мацх-Е са продуженом батеријом и погоном на задње точкове може додати процењени просек од 47 миља за приближно 10 минута током пуњења на истосмјерној брзој станици за пуњење.7 Мустанг стандардног распона Процјењује се да се Мацх-Е пуни од 10 до 80 посто за отприлике 38 минута док се пуни на истосмјерној постаји за брзо пуњење.9

Форд има више од 2.100 ЕВ сертификованих ЕВ дилера и више од 3.500 ЕВ обучених техничара који пружају подршку купцима широм земље.



Javite nam se direktno.

Znamo da nije svaki projekat isti i da nije lako ispuniti sve zahteve. Želimo da razgovaramo sa vama kako bismo udovoljili potrebama svakog izazova pred kojim se nađete.

Click the platform below that you would like to share this on. Thanks for sharing!

[social_warfare]