Simcoe, Canada Facility Reshaped to Support North American Energy Market
Essex Solutions (formerly Essex Furukawa) has recently completed the reconf...
Стартуп Вертицал Аероспаце са седиштем у Бристолу открио је снимке лета електричног вертикалног полетања и слетања (еВТОЛ) који може да носи терет до 250кг (550 лбс.) - прва компанија на свету која је то учинила. Прототип, назван Серапх, завршио је свој први лет на аеродрому Лланбедр у Валесу 22. августа. Уследи успешан лет првог прототипа компаније Вертицал Аероспаце у мају 2018., првог британског авиона еВТОЛ који је цивилно ваздухопловство добио дозволу за лет. Власт (ЦАА). Вертицал Аероспаце блиско сарађује са глобалним ваздухопловним регулаторима, укључујући ЕАСА, у сврху добијања сертификата за комерцијални лет.
Мисија Вертицал Аероспаце-а је да авионска путовања учини личним, на захтев и без угљеника. Основан 2016. године од стране предузетника Степхена Фитзпатрицка, тим је нарастао до више од 70 инжењера и техничких стручњака светске класе, регрутованих из Аирбуса, Боеинга, Роллс-Роицеа, Јагуар Ланд Ровера и Формуле 1. Комбинујући изврсност у свемирском инжењерству са новим технологијама Формула 1, Вертицал Аероспаце нада се да ће помоћи декарбонизацији индустрије комерцијалног ваздухопловства у билионима и пружити нови начин превоза путника до града.
Серапх је направљен да тестира нове технологије и системе за интеграцију у надолазећи путнички модел Вертицал Аероспаце, који би требало да буде представљен следеће године. Авион је способан да превози терет до 250кг и може достићи брзину и до 80км на сат. Одликује га јединствени пасивни систем хлађења и прилагодљив дизајн, што значи да се авион може направити већи или мањи, опремљен точковима или пловком за олакшавање слијетања у воду. Са Серапхом, тим Вертицал Аероспаце развио је концепте из своје прве летелице и изградио способности које ће бити од пресудне важности за еВТОЛ летелице које траже сертификацију од ваздухопловних власти.
„Данас је још једна велика прекретница на путу ка лету без угљеника. Пре годину дана летели смо електрични ВТОЛ авион пуне величине, први у Великој Британији. Данас откривамо снимке лета нашег другог прототипа у пуној скали, Серапха, прототипа авио таксија који може носити 250 килограма. Авиопревоз је један од најгорих који доприноси климатским променама и један је од најспоријих сектора који се декарбонизују. Наша мисија у Вертицал Аероспаце-у је да реално направимо лични, на захтев и лет без угљеника. “
Успешан тестни лет стиже пошто Вертицал Аероспаце најављује набавку МГИ-ја, консултантског консултанта Ф1 који је водио британски ветеран мото спорта Мике Гасцоине. Гасцоине и његов тим од 20 стручњака формираће Вертицал Адванцед Енгинееринг, чиме ће укупни Вертицал тим бити већи од 70.
Гасцоинеов тим доноси деценијама искуства у изградњи возила високих перформанси за Формулу 1 и Формулу Е, сарађујући са међународним тркачким тимовима, укључујући Виллиамс, МцЛарен, Тирелл, Бенеттон, Ренаулт и Лотус. Они ће применити најновије технологије и окретне процесе од Ф1 до развоја авиона еВТОЛ, укључујући на пример најбољу праксу у изградњи брзих, композитних структура мале тежине. Аквизиција ће омогућити Вертицал Аероспаце-у да убрза развој еВТОЛ технологије, доводећи брже на тржиште супериорне сертификоване летјелице.
„Дуго смо веровали да се технологије и приступи из Формуле 1 могу применити на низ инжењерских изазова. Визија Вертицал Аероспаце-а пружа фантастично место за наше искуство и јединствену прилику за обликовање будућности лета. "
„Придруживање вертикалном тиму омогућиће нам да радимо на врхунским инжењерским програмима и истовремено пружамо консултантске услуге светске класе широј инжењерској заједници.“
Блиско сарађујући са глобалним ваздухопловним регулаторима, укључујући ЕАСА, Вертицал Аероспаце почеће са пилотираним ваздушним такси службама на линијама града до града. Временом, како се развија технолошки и регулаторни оквир, он ће проширити број опслужених путова, увести елементе аутономије и, на крају, остварити таксије у потпуности на захтев. Компанија је већ започела процес сертификације за свој следећи модел, путнички авион који би требало да буде представљен следеће године.